Кафедра управління персоналом та регіональної економіки | ЧЕК-ЛИСТ: ЩО ПОВИНЕН ЗНАТИ І ВМІТИ СУЧАСНИЙ HR
349210
post-template-default,single,single-post,postid-349210,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

ЧЕК-ЛИСТ: ЩО ПОВИНЕН ЗНАТИ І ВМІТИ СУЧАСНИЙ HR

Стати професіоналом можна тільки володіючи певними інструментами і постійно прокачувати свої навички.

За допомогою чек-листа з 60 пунктів можна визначити, де у вас прогалини, а чим ви вже володієте досконало.

1. Знаєте метрики HR-аналітики.

2. Знаєте, як використовувати VK, Facebook, Linkedin для пошуку співробітників.

3. Можете використовувати безвитратні методи мотивації, якщо у вас немає бюджету.

4. Вмієте ефективно планувати свій час, розставляти пріорітети, завчасно складати плани і графіки завдань.

5. Вмієте ефективно вибудовувати комунікації, вирішувати спірні питання: здатні вибудовувати спілкування таким чином, щоб воно було спрямоване на досягнення результату, запланованого HR-менеджером.

6. Знаєте, як написати привабливий текст: знайомі з основами копірайтингу, сторітеллінга. Можете збільшити конверсію відгуків за допомогою ефективного тексту вакансії.

7. Розвиваєте навички та вміння в сфері емоційного інтелекту, візуальної психодіагностики, психології роботи з людьми, а також культурного інтелекту.

8. Вмієте слухати так, щоб ваш співрозмовник хотів вам розповідати, говорив відкрито і з задоволенням. Вмієте чути співрозмовника, а не свої різні міркування з приводу сказаного ним. Чути саме те, що сказано, суть сказаного.

9. Володієте навичками публічних виступів і презентацій.

10. Знайомі з законодавством України про персональні дані і основами податкового законодавства.

11. Знаєте теорію і практики лідерства та формування високопродуктивних команд.

12. Здатні працювати в режимі багатозадачності.

13. Вмієте аналізувати великий обсяг інформації: структурувати її і виявляти потрібні дані.

14. Володієте навичками переконання і аргументації. Можете аргументовано донести до бізнесу або до персоналу необхідну інформацію, не допускаючи помилок або упередженості.

15. Спостерігаєте за ринком праці, володієте інформацією про ситуацію, що склалася з кадрами, середню заробітну плату на ринку і інформуєте про це керівництво. Можете сміливо перерахувати 10 HR-трендів.

16. Знаєте техніки набору, відбору і оцінки претендентів, проведення співбесід з кандидатами, в тому числі “стрес-інтерв’ю”.

17. Перебуваєте в постійному пошуку нових джерел і методів пошуку професійних кадрів.

18. Вмієте складати професіограму на кожне окреме вакантне місце, тобто добре знаєте якими особистісними і професійними якостями повинен володіти претендент на ту чи іншу посаду.

19. Вмієте планувати потреби в персоналі на найближчий час і в перспективі.

20. Створюєте резерв співробітників, ведете детальну базу всіх кандидатів, які до вас зверталися.

21. Знаєте трудове законодавство.

22. Знаєте, як складати і оформляти трудові договори, контракти і угоди, формувати і вести облік особистих справ співробітників.

23. Розробляти програми з розвитку персоналу, сприяєте вивченню нового, допомагаєте знайти в собі таланти.

24. Організовуєте програми стажувань, навчання, підвищення кваліфікації, атестації працівників.

25. Приймаєте участь в роботі по адаптації новоприйнятих працівників.

26. Вільно володієте англійською мовою.

27. Знаєте 20-30 кращих компаній на своєму ринку, головні персоналії на цьому ринку, хто на якій посаді, в якій компанії працює і чим прославився.

28. Уявляєте механізм існування бізнес-організації, стандартну схему управління організацією, схему побудови структури, взаємодії людей в бізнес-структурах.

29. Вмієте задавати питання собі і іншим – прагнете виявити суть проблеми, її причини, а не тільки наслідки і результати дій, використовуєте техніки дизайн-мислення.

30. Маєте знання і навички візуальної психодіагностики. Це не тільки розшифровка жестів і міміки обличчя, а знання психотипів, особливостей характеру, поведінки, прояви різних типів особистості.

31. Знаєте особливості представників різних поколінь – вмієте розуміти, шукати і мотивувати висококласних фахівців з різних поколінь.

32. Розумієте особливості різних націй, культур, релігій, специфіку їх трудових відносин, управління, ділового етикету і міжособистісних відносин.

33. Знаєте представлені на ринку ATS.

34. Вмієте автоматизувати рутину за допомогою ATS.

35. Знаєте, як налаштовувати таргетовану рекламу в соц.мережах.

36. Уявляєте, що має бути на кар’єрному сайті і як його можна створити самостійно.

37. Можете побудувати воронку підбору персоналу.

38. Знаєте, як організовується оплата праці персоналу: порядок обчислення стажу, пільг, компенсацій, оформлення пенсій працівникам.

39. Маєте уявлення, як розробляти корпоративну соціальну політику.

40. Знаєте і дотримуєтеся норм етики ділового спілкування.

41. Вмієте здійснювати пошук у внутрішніх і зовнішніх джерелах інформації про кандидатів, що відповідає вимогам вакантної посади.

42. Вмієте перевіряти інформацію про кандидатів на вакантні посади (професії, спеціальності).

43. Знаєте, як скласти заявку щодо формування бюджету на пошук, залучення, підбір і відбір персоналу.

44. Можете консультувати керівників підрозділів і організації з питань залучення персоналу з оцінкою витрат.

45. Можете розробити проекти документів, що визначають порядок атестації персоналу, з оцінкою витрат.

46. Знаєте системи, методи і форми матеріального і нематеріального стимулювання праці персоналу.

47. Знаєте, як застосовувати технології матеріальної мотивації в управлінні персоналом.

48. Проводите моніторинг заробітної плати на ринку праці.

49. Можете розробляти прогнози розвитку оплати праці персоналу.

50. Вмієте підбирати майданчики з високою концентрацією ЦА

51. Вмієте нейтралізовувати негатив в соціальних мережах і блогах по вашому hr-бренду.

52. Вмієте відстежувати джерела трафіку на вакансію і на кар’єрний сайт

53. Знаєте, як створити utm-мітку для посилання на вакансію

54. Знаєте інструменти для створення ілюстрацій до вакансій

55. Знаєте теорії і методи формування бренду роботодавця організації

56. Вмієте складати boolean запити і використовувати x-ray пошук

57. Знаєте, що таке event-менеджмент і можете організувати будь-яку подію від днів народжень співробітників до корпоративу на кілька сотень людей.

58. Знаєте, як оптимізувати витрати на залучення потенційних кандидатів.

59. Знаєте існуючі тести для перевірки кандидатів і які з них ефективні, вмієте за допомогою них оцінити компетентність кандидата.

60. Вмієте складати холодні листи, на які кандидати не лінуються відповісти.

Джерело: http://www.feu.space/chek-lyst-shcho-povynen-znaty-i-vmity-suchasny-hr/

AUTHOR: Admin
No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.