Кафедра управління персоналом та регіональної економіки | ЩО ТАКЕ HR-БРЕНД І НАВІЩО ВІН ПОТРІБЕН КОМПАНІЇ?
349181
post-template-default,single,single-post,postid-349181,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

ЩО ТАКЕ HR-БРЕНД І НАВІЩО ВІН ПОТРІБЕН КОМПАНІЇ?

Що таке HR – бренд і навіщо він потрібен компанії?
HR -брендінг – це комплекс заходів, спрямований на поліпшення позицій роботодавця на ринку праці. Уже 10 років тому стало ясно, що для того, щоб сьогодні заявити про себе, як ефективного роботодавця, слід мати чітку маркетингову концепцію. Бренд-концепція має на увазі створення “торгової марки”, і компанії, які впроваджують HR-брендінг у себе, та переслідують декілька цілей:

  • Отримання доступу до кращих кадрів на ринку праці.
  • Підвищення стійкості до основного бренду компанії

Оскільки ясно, що HR – бренд, став фактично суббрендом компанії, в основі якого лежить реалізація комплексу маркетингових ініціатив, HR – брендинг, можна вже зараз кваліфікувати в загальній структурі маркетингу, як комплекс саме продаючих заходів, метою яких стає реалізація ланцюжка “клієнт-замовник”, де клієнтом виступає здобувач, а замовником стає роботодавець.

Читай більше на порталі:

http://www.feu.space/shcho-take-hr-brend-i-navishcho-vin-potriben-kompanii/

AUTHOR: Admin
No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.