Кафедра управління персоналом та регіональної економіки | 10 РЕЧЕЙ, ЯКИМ ВИ МОЖЕТЕ НАВЧИТИСЯ ЗА 10 ХВИЛИН І ЯКІ ЗМІНЯТЬ ВАШЕ ЖИТТЯ
349214
post-template-default,single,single-post,postid-349214,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

10 РЕЧЕЙ, ЯКИМ ВИ МОЖЕТЕ НАВЧИТИСЯ ЗА 10 ХВИЛИН І ЯКІ ЗМІНЯТЬ ВАШЕ ЖИТТЯ

Швидше за все, ви читаєте це, розуміючи недолік часу, і я не звинувачую вас. Життя рухається швидко. Здається неможливим йти в ногу з часом, як сотні завдань з’являються щодня, особливо в офісі.

Насправді, понад дві третини співробітників повідомляють, що вони перевантажені на роботі, згідно Звіту Корнерстоун від 2014 року про продуктивності на робочому місці. Ще 84% думають, що завантаження не буде зменшуватись згодом – а тільки буде лише зростати.

У світлі подібного ви, найімовірніше, шукаєте кращі секрети продуктивності в інтернеті, які тільки зможете знайти, але у вас не так багато часу, щоб випробувати всі з них.

Тому ось вам рішення цієї проблеми: навчитеся цим 10 речей в наступні 10 хвилин, і ви станете більш продуктивними на весь залишок життя.

Young Entrepreneur Council (YEC) – це організація, куди можна потрапити лише за запрошенням, що включає в себе найбільш багатообіцяючих молодих підприємців. При партнерстві з Citi, YEC недавно запустили платформу BusinessCollective – безкоштовну віртуальну менторську програму, яка допомагає мільйонам підприємців почати і виростити їх власний бізнес.

1. Техніка «помідорок» (Pomodoro)

Тайм-менеджмент неймовірно важливий для особистої продуктивності. Я виявив, що техніка «помидорок» – один з найефективніших способів управління часом. Вона вимагає від вас розподілити ваші денні завдання на 25-хвилинні інтервали, змушуючи вас бути максимально сфокусованим – Саїд Балкх, OptinMonster

2. Як поліпшити ваш середній результат


Приділіть п’ять хвилин на те, щоб вивчити філософію елітних умів доктора Стена Бікхема, а потім приділіть решта п’ять хвилин на те, щоб поліпшити ваш середній результат. Весь наявний час ми намагаємося поліпшити нашу максимальну продуктивність, хоча поліпшення середньої продуктивність може мати значно більший вплив на загальний прогрес – Дуглас Хатчингс, Picasolar

3. Як планувати наперед

Тижневе планування і установку завдань для мене на тиждень вперед (а потім проходження цих завдань) гарантує мені те, що я приділяю своїм пріоритетам чітко необхідне їм увагу. Дуже легко відволікатися на потреби інших людей. Ця методологія дозволяє мені залишатися на шляху до виконання моїх власних проектів – Корі Блейк, Round Table Companies

4. Як медитувати

За десять коротких хвилин ви запросто зможете навчитися практиці медитації, яка залишиться з вами на все ваше життя. Медитації допомагають заспокоїти ваш розум, знизити рівень стресу і принести ясність в вашу повсякденне життя. Моя продуктивність зростає, коли я послідовно медитую, але вона незмінно падає, якщо я вибиваюся зі свого розпорядку. Подивіться яке-небудь відео на YouTube або прочитайте невелику запис в блозі про те, як правильно медитувати. Це легко – Ендрю Томас, SkyBell Video Doorbell

5. Техніки запам’ятовування

Якщо ви думаєте про своє мозку, як про безліч комп’ютерних папок, то ви зможете зрозуміти, що забути що-небудь практично неможливо. Якщо ви що-небудь забули, це означає, що ви ніколи це не зберігали або зберегли це туди, звідки його потім складно дістати. Концентрація і спогад – це все, що робить пам’ять. Фокусуйтеся на своїй концентрації і перевіряйте свою здатність згадувати. «Завжди повертайте» нову інформацію, використовуючи ручку і ластик. – Коди Маклейн, SupportNinja

6. Як збільшити втричі свою швидкість читання

Я читаю як мінімум одну книгу на тиждень, поки їду на роботу, хоча це не забирає у мене багато часу. Як я це роблю? Додатки для прослуховування аудіокниг (на кшталт Audibible) часто пропонують можливість прослухати книгу на швидкості, що в три рази перевищує нормальну. Це займає всього десять хвилин, щоб ваш мозок звик до такої швидкості, а потім це стає вашою нормою. – Джессі Лір, V.I.P. Waste Services, LLC

7. Як брати відповідальність

Дуже часто люди намагаються знайти причини того, чому їм не вдається досягти бажаної мети, чому проект виходить за рамки початкового бюджету, як сталась те чи інше подія і так далі. Навчання тому, як брати відповідальність за ваші дії, зробить ваше заняття бізнесом набагато простіше. Куди простіше вирішити проблему, коли ви не витрачаєте купу часу на те, щоб докопатися до її суті. Беріть відповідальність і рухайтеся далі. – Дрю Гарлі, Redbird Advisors

8. Як організувати критичні і важливі завдання

Наваліваніе нових завдань в ваш список справ здається дуже продуктивним рішенням. Однак, іноді такі списки стають занадто величезними, а самі справи продовжують чекати, поки у вас набереться достатньо час і енергії, щоб виконати кожне з них. І хоча ви можете делегувати деякі завдання, куди простіше розділити їх на критичні завдання (завдання, які ви повинні зробити негайно, щоб поліпшити ваш бізнес) і важливі завдання (завдання, які ви можете зробити коли завгодно, щоб поліпшити ваш бізнес). – Кенні Нгуйєн, Big Fish Presentations

9. Потягування плечей
Постійне друкування за вашим робочим столом рано чи пізно призведе до проблем зі здоров’ям, якщо ви не навчитеся легко і швидко розтягувати свої кінцівки, щоб скидати напругу. Прості вправи допоможуть вам уникнути тунельного синдрому і болів в спині, хоча вони займають менше 10 хвилин на вивчення, зате зберігають вам тисячі годин, які ви могли витратити в іншому випадку. Просто 5-10 хвилин в день – це хороший зачин для захисту вашого здоров’я і вашої продуктивності. – Дейв Невогт, Hubastaff.com

10. Як делегувати тимчасові блоки

Дуже легко попастися на щоденні відволікаючі фактори, які змушують вас відкласти справи на наступний день. Тимчасове блокування – це важлива частина мого дня, яка тримає мене в тонусі. Я наголошую в розкладі часовий відрізок, в якому я відповідаю на електронні листи, а потім я блокую ще одну годину на наради. Особисто я б порекомендувала кожному розбивати свого часу на окремі сегменти. – Джейна Кук, EVENTup.

Джерело: http://www.feu.space/10-reche-iakym-vy-mozhete-navchytysia-za-10-khvylyn-i-iaki-zminiat-vashe-zhyttia/

AUTHOR: Admin
No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.